Звяжіться нами



Landing page.

Останнім часом односторінкові сайти стають все популярнішими. Але в гонитві за модою багато наших клієнтів не замислюються про те, що ці сайти не завжди задовольняють їх потребам. Що ж таке «Лендінг» і для чого саме його варто використовувати?

Що таке «Landing page»?

За різними джерелами «Лендінг» – це цільова сторінка або сторінка, “яка продає”. Визначення відрізняються з тієї причини, що перше пояснює Landing page за принципом просування цього сайту, а друге – за завданнями, які перед ними ставляться. Просування сайту зазвичай здійснюється за допомогою проплаченої реклами. Щоб ваш потенційний покупець потрапив на такий сайт, потрібно вкласти гроші в контекстну рекламу. Крім контекстної реклами, максимально ефективні способи залучення користувачів – банерна реклама та реклама в соціальних мережах. Принцип же роботи такий: від звичайного сайту Інтернет-ресурс відрізняється тим, що він не відповідає критеріям SEO-просування. На такому сайті практично відсутні тексти, через що сайт складно вивести на перші місця пошукових систем. Зате сторінка зазвичай рясніє зображеннями і привабливими заголовками, які стимулюють продажі. Вся структура сайту продумана до дрібниць і складається часто вже не фахівцями по дизайну, а бихевиористами (фахівцями з поведінки), які точно знають послідовність розміщення елементів, щоб змусити покупця прийняти рішення про покупку. Досить часто, рішення приймається безпосередньо в момент, коли покупець прогортає сайт до кінця і перед його очима опиниться величезна кнопка «купити зараз». Такі сайти часто орієнтовані на імпульсивних покупців.

Як це працює?

Давайте уявимо, що ми повинні з допомогою «Лендінгу» налагодити продаж згущеного молока. Яка послідовність наших дій? Ми створюємо контекстну рекламу в Google, яка містить слова «Купити згущене молоко» і «Користь згущеного молока». Наступний крок – запустити кілька постів в популярних групах Вконтакте і Фейсбук, а також рекламу в тих же соціальних мережах з апетитними картинками та підписом «Хочеш солоденького?». Це вся наживка. Принаймні, для продажів згущеного молока таких дій буде більш ніж достатньо (на перший час). Далі справа за самим сайтом. Як він буде влаштований?

  • Коли ми потрапимо на такий сайт, ми обов’язково побачимо соковиту фотографію банки із згущеним молоком. Якісні фотографії мають величезне значення для створення початково позитивної думки про продукт.
  • Після – опис. Три-чотири коротких абзаців про користь для здоров’я, про специфіку виробництва та екологічність продукту. Трохи тексту, який досить легко можна замінити інфографікою або відео-роликом.
  • Далі буде кілька історій від покупців, наприклад про те, як згущене молоко додає їм сил і енергії на цілий день і виліковує нестачу кальцію в організмі за рахунок молока, з якого виробляється.
  • Завершальним етапом буде проста форма замовлення і приємна ціна. Ну і, звичайно ж, велика червона (зелена) кнопка.

Вся архітектура Landing page в тому, щоб вести і направляти відвідувача до єдиної мети – купівлі. Покупець думає, що він сам переходить на певний розділ і сам вибирає послідовність своїх дій, але це не так. Особливість Landing page – не залишати вибору покупцеві, але створювати видимість цього вибору. Все це робить такий тип сайтів ідеальним для продажу одного єдиного товару або послуги. Але у такого типу сайтів є і недоліки, зумовлені специфікою роботи.

Коли Landing page – марна трата грошей?

Нещодавно до нас звернувся клієнт, який має величезну кількість різного товару, але наполягає саме на «Лендінгу», оскільки вважає, що це модно, красиво й ефективно. В принципі, він правий. Ось тільки ефективність Landing page реальна тільки в тому випадку, коли весь сайт присвячений тільки одному товару. Ми «обробляємо» потенційного покупця з усіх боків, розповідаючи по частинах всю інформацію, яка тільки може знадобитися для переконання. Все, що ми могли б використовувати в цілій рекламній кампанії, ми вміщуємо в одну сторінку. За допомогою такого пресингу, у відвідувача, по суті, майже не залишається причин не хотіти такий товар. Зрештою, повторіть людині 20 разів, що піца смачна, і він як мінімум захоче їсти. Але уявіть собі, що ви розповідаєте на одному сайті і про згущене молоко, і про кефір, і про ряжанку, і про вареники з сиром, і про ту ж піцу. Дослідивши все, про що ви розповідаєте на сайті, відвідувач буде в кращому випадку просто розгубленим. А увага його розсіється між усіма товарами. Коли людина, нарешті, прогортає сайт до кінця і побачить кнопку «купити», вона навіть не зможе відповісти собі на питання, що саме зможе купити, натиснувши кнопку, і навіщо йому це потрібно.

Мораль…

В принципі – Landing page – це досить цікавий інструмент підвищення продажів, що вимагає, однак, первинних вкладень. Можливо, вкладення можуть бути не такими значними, як при повноцінному СЕО-просуванні сайту, однак, якщо ви припините вкладати гроші в банерну і контекстну рекламу, продажі різко впадуть до нульової позначки. До того ж, якщо ви хочете розкрутити свою торгову марку або декілька товарів і послуг – «Лендінг» вам не підходить, і це головне!

Ще по темі
Шукаємо спеціалістів

Увага, ведеться набір в команду рекламної агенції WEMES. Якщо Ви хочете спробувати себе в рекламі, то у нас для вас є кілька цікавих пропозицій.

Вітання з Новим Роком від WEMES

Знаєте, не хотілося би писати стандартний текст про те що, «наша велика мега-корпорація вітає вас зі святами і пропонує знижки»… Ми хочемо ЩИРО привітати вас із закінченням цього, безумовно, важкого року і, заодно, звітуватися перед вами.

12-31-2014
Wemes up