Звяжіться нами



Корпоративний стиль

Більшість людей в світі не читає
англійською або французькою, але чудово
запам’ятовує логотипи.
(Карл Лагерфельд)

Правильна подача
Чи Ви звертали коли-небудь увагу, що «компанії-одноденки» майже ніколи не мають логотипу? А чи задумувались про те, що є причиною, а що  наслідком?
Заспаний бухгалтер, який на зустрічі дає клієнту серветку із номером телефону, завжди програє охайному спеціалісту, який клієнту пропонує ламіновану візитну картку.
Вся суть реклами полягає в тому, що Ви маєте подати себе краще, ніж всі ваші попередники. І саме створення корпоративного стилю Вашої компанії, заявить її потенційним клієнтам про намір серйозно боротися за місце під сонцем і конкурувати, не поступаючись великим компаніям.

Для чого потрібен фірмовий стиль?
Компанії, які не мають чітко сформованого стилю, гірше запам’ятовуються і несуть через це серйозні матеріальні втрати. Розглянемо чому.

Дослідження показують, що для того, щоб будь-яка інформація залишилась у пам’яті середньостатистичної людини назавжди – їй достатньо отримати цю інформацію приблизно 25 разів. З цього випливає, що одне повідомлення, показане 25 разів, запам’ятається, в той час як 25 повідомлень, кожне з яких буде показано навіть по 5 разів, скоро будуть забуті.
Саме це дало маркетологам-дослідникам зробити висновки, що наявність корпоративного стилю є невід’ємною частиною будь-якої маркетингової стратегії. Адже фірма, яка має чітко сформований стиль, хоча і може рекламуватись різними способами, у своїх рекламних повідомленнях завжди буде мати схожі елементи – кольори, шрифти і логотип. Навіть якщо потенційні покупці можуть і не запам’ятати окремих повідомлень, Ваш бренд вони запам’ятають.

Які складові фірмового стилю?
Фірмовий стиль (який часто називають корпоративним стилем або корпоративною ідентичністю) – це збірка певних елементів та суворі правила їх використання. Якщо Ви замовляєте у рекламної агенції або, навіть, дизайнера-фрілансера розробку фірмового стилю, то на виході матимете кінцевий продукт, який називають брендбуком.
Брендбук – це чітка інструкція, дотримання якої допомагає створити унікальний імідж компанії. До створення брендбуку входять такі роботи:
Дизайн логотипаДизайн логотипа
Розробка слогану компаніїРозробка слогану компанії
Підбір фірмових кольорівПідбір фірмових кольорів
Підбір або створення фірмового шрифтуПідбір або створення фірмового шрифту
Створення дизайну друкованої продукціїСтворення дизайну друкованої продукції

Які переваги дає наявність корпоративного стилю?
Часто, окрім стандартних елементів брендбуку, таких як логотип чи шрифт, рекламні агенції створюють і образ корпоративного персонажу.

Для прикладу, візьміть будь-який великий банк. Що спільного у працівників? Всі працівники мають однакову форму одягу, схожі зачіски, однаково привітні посмішки. Але «корпоративний персонаж» – це не тільки зовнішній вигляд. Візьмемо інший приклад – будь-якого мобільного оператора. Якщо Ви часто спілкувались із телефонними консультантами, то мали помітити, що важко відрізнити одного від іншого. Все тому, що до поняття «корпоративний персонаж» належать і закони корпоративного спілкування – привітність, звичка говорити в обмеженому діапазоні інтонацій та гучності, обов’язкова ввічливість, заборона на вживання деяких слів (таких як «проблема», «не знаю», «ні»).
Компанія, яка дотримується всіх інструкцій брендбуку, має такі переваги перед компаніями, які не мають фірмового стилю:

  • Вища впізнаваність та більша довіра до компанії;
  • Створення більш професійного іміджу компанії;
  • Менші витрати на рекламу із досягненням вищих результатів;
  • Економія ресурсів відділу реклами та маркетингу (не доводиться кожного разу вигадувати новий стиль рекламних повідомлень);
  • Поступовий геометричний зріст кількості замовлень.

Комплексне просування бренда
Чи знаєте Ви, що «Pepsi Cola» витрачає на рекламу в три рази більше коштів, ніж «Coca Cola», при цьому залишається на другому місці по обсягах продажів? Ми не будемо сперечатися про смакові якості продукції цих акул бізнесу. Ми лиш хочемо сказати, що вдало створений бренд – це те, що дає вам потужний поштовх для розвитку вашого бізнесу.
Найпопулярніший на території СНД дизайнер А. Лєбєдєв сказав: «Фірмовий стиль – це не витрати, а прибуток».
Wemes – це українська рекламна агенція, як працює по європейських стандартах. Ми намагаємось відійти від застарілого принципу створення окремих рекламних продуктів, таких як створення сайту, чи створення візиток. Підписуючи договір із нами, Ви отримуєте команду досвідчених маркетологів, які будуть дбати про імідж Вашої компанії в цілому. Таким чином, коли Ви замовляєте у нас свої візитки, вони будуть виглядати в єдиному стилі із вашим сайтом, буклетом, логотипом чи Вашою краваткою (якщо, звичайно, Ваша компанія має спецформу).
Крім того, ми просимо Вас звернути увагу на цифри і статистичні дані, наведені у цьому тексті і наступного разу, коли Вам будуть потрібні якісь окремі елементи реклами, чи то флаєри, чи то білборд, Ви подумаєте про те, що рекламуватись дешево і вигідно, маючи чіткий фірмовий стиль.

Citadel Costumes
Дизайн логотипу
“РеПласт”
Створення логотипу
“Цукерик”
Створення візитки для "Цукерик"
Wemes up