Звяжіться нами



Цитати директора про рекламу

Логічно, що люди на нашому підприємстві часто говорять про свій основний вид діяльності – про рекламу. А найцікавіші висловлювання про неї, зазвичай, бувають у директора нашого рекламного агентства, Сергія Дзюпіна. Деякі з них, які нам вдалось занотувати…

Загалом про рекламу

Too many editors

  •  БТР дешевше, надійніше і набагато практичніше, ніж Lamborghini, однак всі хочуть саме Lamborghini. Справа в хорошій рекламі.
  • Немає кращої реклами, ніж порада друга. Однак треба ж із чогось починати стартапам.
  • Чорний PR – теж PR тільки якщо ви поп-зірка.
  • Реклама – це не допінг товару у ринкових перегонах. Реклама – це його ноги.
  • Реклама поганого товару допоможе вам позбутися партії цього товару. Реклама хорошого товару зробить хороше ім’я вашій компанії і всім її наступним товарам.
  • Реклама, яка на 100% зацікавлює 5% людей діє куди ефективніше, ніж реклама, яка 100% людей зацікавлює тільки на 5%.
  • Хороша реклама змусить ваших клієнтів платити. Погана реклама змусить платити тільки вас.

Про помилки в рекламі

  • Проблема деяких товарів в тому, що вони надто дешеві. Покупці підсвідомо оцінюють дешевизну товару як ознаку поганої якості. Хіба не краще було би підняти ціну, і використати різницю на рекламу товару?
  • Брехня в рекламі потягне на дно і компанію, яка створила товар, і компанію, яка створила рекламу.
  • Замовники часто можуть подати хорошу ідею для реклами свого товару. Але частіше вони просто псують хорошу рекламу тільки для того, щоб хизуватись перед друзями, що вони теж взяли участь у її створенні.
  • Чи зміг би Да Вінчі намалювати свою Мону Лізу, якби йому давали правки вона, її подруга, чоловік і матір? Не втручайтеся до реклами усім складом компанії. Реклама має подобатись лише одній єдиній людині, але на всі 100%.

Про секс і рекламу

Comics_Sex in Advertisment

  • Найпримітивніша реклама використовує секс. Хочете продати вікно, алкоголь, авто, годинник – розмістіть рекламу із оголеною жінкою і цим товаром, і це спрацює.
  • Одяг, годинник, авто, дім, і, навіть, приваблива дружина – це все спосіб чоловіків розрекламувати себе якомога більшій кількості жінок.
  • Смішна, креативна та інша хороша реклама – це спроба рекламодавців хоч якось виділитись із натовпу порнографічних білбордів.

Про управлінство і рекламу

Internet vs TV vs seller guy

  •  Менеджери хворіють, хочуть премію… Реклама працює без відпусток, вихідних і лікарняних.
  • Якби я був менеджером, то не йшов би працювати в компанію, яка зовсім не рекламується. Такі компанії виїжджають тільки на “горбах” своїх працівників.
  • Або ви маєте маркетолога, або самі займаєтесь рекламою, або вашій компанії залишилось недовго.

Про інтернет-рекламу

  • Інтернет має на людей той же вплив, як радіо і телебачення в момент піку своєї популярності. І далі буде більше.
  • Задоволені люди рідко лишають відгуки в інтернеті. Один із двадцяти задоволених лишить хороший відгук, однак погані відгуки лишить кожен третій.
  • Сайт – це всього лише ваша візитна картка, яка лежить в вашій кишені. Просування сайту – це те, наскільки багато людей отримають цю візитку.
  • Ви можете розкидати на людяній площі пачку своїх візитівок, і сподіватись що якісь із них попадуть в руки кому треба. А можете роздати лише десять візиток своїм потенційним клієнтам. Затрачений час буде однаковий. Отриманий результат – абсолютно різний. Контекстна реклама в інтернеті – це і є дорожчий, однак більш правильний спосіб вести справи.
  • Реклама і інтернеті – це марафон. Ви не виграєте марафон, якщо постійно будете починати спочатку, навіть якщо на старті будете вдосконалювати свій стиль бігу.
  • Реклама в інтернеті – як спроба викотити кам’яну брилу на гору. Якщо її покинути – вона скотиться донизу. Якщо ви на пів року зупинили просування, то вам доведеться починати спочатку.
  • Якщо у вашої компанії немає сайту, то для 60% людей він просто не існує.
05-24-2016, Tags: ,
Ще по темі
Вітання з Новим Роком від WEMES

Знаєте, не хотілося би писати стандартний текст про те що, «наша велика мега-корпорація вітає вас зі святами і пропонує знижки»… Ми хочемо ЩИРО привітати вас із закінченням цього, безумовно, важкого року і, заодно, звітуватися перед вами.

12-31-2014
Яким має бути мій сайт?

Не варто покладатись на думку дизайнера або менеджера, коли питання стосується того, які саме сторінки обов’язково мають бути присутніми на вашому сайті. Ви краще знаєте свого потенційного покупця і його потреби, і тому – вам вирішувати.

01-14-2015
Wemes up