Звяжіться нами



Яким має бути мій сайт?

Не варто покладатись на думку дизайнера або менеджера, коли питання стосується того, які саме сторінки обов’язково мають бути присутніми на вашому сайті. Ви краще знаєте свого потенційного покупця і його потреби, і тому – вам вирішувати.

Старий чи новий

В першу чергу, хочеться відмітити, що навіть якщо у вас уже є сайт і ви хочете всього лише його трошки «оновити», вам все одно доведеться поставитись до редизайну відповідально. А знаєте чому? Тому що, якщо ви тільки зміните колір та розмір, суть залишиться та сама. Але ж вам хочеться, щоб новий сайт був ефективніше старого, чи не так?

Відсікаючи зайве

Користуючись принципом «Леза Оккама», відсікайте все зайве. Сайт, який містить забагато інформації, стає незручним в користуванні  точно так же, як будинок, від підлоги до стелі заставлений меблями, не буде придатним для життя. Не плутайте комору із житловою кімнатою, не плутайте свій сайт із міським архівом! Залишайте простір на сайті! Дослідження в області юзабіліті (характеристика ступені зручності предмета і можливості його використання загалом) доводять, що один контактний номер на сайті ефективніше, ніж десять контактних номерів. В своїй книзі «Емоційний веб-дизайн» Аарон Уолтер (спеціаліст з користувацького інтерфейсу, директор популярного бренду «MailChimp») каже: «Чи доводилось вам коли-небудь бути присутніми на вечірці, де всі вимушені кричати, щоб сусід їх почув? Чим гучніше музика, тим гучніше мають говорити люди – і тим складніше стає спілкування. Дизайн працює так само: якщо все навколо вимагає вашої уваги, ви нічого не помітите».

Залишаючи необхідне

За умови правильно спроектованого дизайну, по шапці (верхній частині сайту яка, зазвичай, містить назву сайту та його меню) випадковий користувач сайту чудово може зорієнтуватися, куди він потрапив. Крім того, біля назви (або логотипу) сайту часто розміщують слоган – кілька слів, за якими можна безпомилково зрозуміти, чим конкретно займається ваша компанія. Враховуючи це, виникає питання – чи є взагалі такі сторінки, які на сайті є необхідними? Хочете вірте, хочете – ні, але немає нічого, насправді необхідного, крім сторінки одної сторінки – контактів. Всі інші сторінки вам потрібні лише тоді, коли у вас є свій контент-менеджер. Сайт із величезною кількістю напівпорожніх розділів псує настрій користувачам так само, як псували настрій покупцям пусті полиці радянських гастрономів.

Бути чи не бути?

Розділ «Про нас» – розділ, який «як би» має бути і, «наче б то» він навіть підвищує трастовість (довіру користувачів до ресурсу). Підкатегорії цього розділу – «Історія компанії», «Відгуки», «Колектив». Ні в якому разі не варто розміщати неприховану рекламу в цьому розділі – він потрібен для того, щоб користувач зрозумів хто ви, а не для того, щоб він закохався у вас, не зрозумівши, навіть, чим ви займаєтесь. Якщо ви все ж не можете придумати нічого, крім реклами для розміщення в цьому розділі, краще взагалі обійтись без нього. Розділ «Новини» є вкрай важливим. Але зовсім не своїм змістом, а самим фактом наявності цього змісту. Навряд хто-небудь буде читати сам текст новин, але якщо на сайті присутня відповідна сторінка, а публікації на ній востаннє з’являлись більш ніж рік тому, то відвідувач про вашу компанію зробить не найкращі висновки. А саме, він подумає, що ви не в змозі навіть сайтом своїм зайнятись як слід і, значить, навряд ви підходите на роль надійного та відповідального партнера по бізнесу. Так що, якщо ви не маєте власного контент-менеджера, краще такого розділу до сайту взагалі не додавати. І, нарешті, можливість «Входу/Реєстрації». За нашим досвідом нам відомо, що занадто велика кількість народу намагається додати до свого сайту функцію реєстрації, але у повністю протилежних цілях, ніж потрібно. Початково, така функція потрібна для надання зареєстрованим користувачам додаткових опцій, таких як доступ до додаткових бібліотек сайту, можливість скачувати, коментувати, купувати. Але наші клієнти неодноразово просили додати «Вхід» тільки для того, щоб мати можливість підраховувати кількість відвідувачів сайту та отримувати їх контактні дані. Однак, вони не врахували (навіть попри наші рекомендації) факту, що майже кожен користувач, по суті, є ледачим – якщо він матиме змогу отримати бажане без виснажливої процедури реєстрації (наприклад, у конкурентів), він обов’язково скористається цією можливістю. Не приманивши дуже соковитими обіцянками, ви нікого не змусите перейти на сторінку реєстрації. Так що краще такої сторінки навіть не робити (особливо враховуючи, що навіть класні інтернет-магазини дозволяють купувати товари без реєстрації).

Нічого більше додати

«Дизайн – це не коли нема чого більше додати, а коли нема чого більше забрати» – аксіома , яка відома навіть тим, хто ніякого відношення до дизайну не має. Якщо ви хочете сайт – подумайте в першу чергу не про те, що ви хочете там бачити, а без чого можна обійтись. Нові тренди тільки підтверджують це – більшість лідерів мережі йдуть шляхом спрощення дизайну!

01-14-2015, Tags: , , , ,
Ще по темі
no photo

Це не таємниця, що ми займаємось СЕО-просуванням сайтів наших клієнтів. І дуже часто ми стаємо свідками війн між клієнтами та нашими СЕО-спеціалістами…

Логічно, що люди на нашому підприємстві часто говорять про свій основний вид діяльності – про рекламу. А найцікавіші висловлювання про неї, зазвичай, бувають у директора нашого рекламного агентства, Сергія Дзюпіна. Деякі з них, які нам вдалось занотувати…

05-24-2016
Wemes up